Reklamace

Řešíme pouze reklamace produktů zakoupených u nás nebo u našich smluvních partnerů. Reklamace zboží zakoupeného mimo náš e-shop nebo síť smluvních partnerů nebudou přijímány.

Jak postupovat

  1. Připravte balíček
    • přiložte fakturu nebo číslo objednávky,
    • přiložte vyplněný reklamační formulář,
    • doporučujeme přiložit kompletní obsah balíčku, ideálně také originální obal (není podmínkou), aby při výměně/vrácení nechyběly žádné části.
  2. Před odesláním zařízení
    • odpojte zařízení od aplikace (pokud je tato možnost k dispozici),
    • odstraňte hesla, PIN kódy a zámky,
    • jinak bude zboží vráceno.
  3. Vrácení peněz
    • peníze vracíme výhradně bankovním převodemuveďte prosím své IBAN v reklamačním formuláři,
    • Nepřijímáme zásilky na dobírku.

Adresa pro zaslání

MG Pro s.r.o.

Firmbox

Brnianska 2552

911 05 Trenčín

E-mail: info@techgroup.cz

Tel.: +421 948 787 100

Doba zpracování

Reklamace vyřizujeme co nejrychleji, nejpozději do 30 kalendářních dnů.

Nemáte fakturu nebo záruční list?

Zkuste je najít v příloze e-mailu s potvrzením objednávky. Pokud je nemůžete najít, kontaktujte nás e-mailem a my vám rádi pomůžeme.