Reklamace
Řešíme pouze reklamace produktů zakoupených u nás nebo u našich smluvních partnerů. Reklamace zboží zakoupeného mimo náš e-shop nebo síť smluvních partnerů nebudou přijímány.
Jak postupovat
- Připravte balíček
- přiložte fakturu nebo číslo objednávky,
- přiložte vyplněný reklamační formulář,
- doporučujeme přiložit kompletní obsah balíčku, ideálně také originální obal (není podmínkou), aby při výměně/vrácení nechyběly žádné části.
- Před odesláním zařízení
- odpojte zařízení od aplikace (pokud je tato možnost k dispozici),
- odstraňte hesla, PIN kódy a zámky,
- jinak bude zboží vráceno.
- Vrácení peněz
- peníze vracíme výhradně bankovním převodem – uveďte prosím své IBAN v reklamačním formuláři,
- Nepřijímáme zásilky na dobírku.
Adresa pro zaslání
MG Pro s.r.o.
Firmbox
Brnianska 2552
911 05 Trenčín
E-mail: info@techgroup.cz
Tel.: +421 948 787 100
Doba zpracování
Reklamace vyřizujeme co nejrychleji, nejpozději do 30 kalendářních dnů.
Nemáte fakturu nebo záruční list?
Zkuste je najít v příloze e-mailu s potvrzením objednávky. Pokud je nemůžete najít, kontaktujte nás e-mailem a my vám rádi pomůžeme.
